موزائیک خیام

دارنده استاندارد 755

موزائیک خیام

دارنده استاندارد 755

مشتری گرامی این درگاه مختص به موزاییک خیام در شهراصفهان بوده و هرگونه درگاه دیگردر فضای مجازی متعلق به مجموعه خیام نمی باشد

ابزار وبمستر

موزائیک خیام

نحوه نصب موزائیک:

1. ‌سعی شود نصب موزائیک در آخرین مراحل ساختمان انجام پذیرد ( پس از گچکاری ، اجرای سقف کاذب و...) تا زیبایی کف فرش شده توسط گچ و مواد دیگر از بین نرود.

2. نحوه نصب موزائیک در کف و نما از سه طریق قابل اجرا می باشد:

نصب با ملات ماسه و سیمان

نصب با ملات نرم سیمان و خاک سنگ

نصب چسب کاشی

3. موزائیک های تولیدی 100% گونیا و بدون تلورانس ابعاد می باشد. به همین منظور حتماً بدون درز نصب گردند و یا به صورت 4×4 و 2×4 فرش شوند.

4. جهت زیبایی بیشتر می توانید با برش هایی از موزائیک و یا با استفاده از رنگ های مختلف آن و بکار بردن نوارهای برنزی ، طرح زیبایی رادر کف اجرا نمائید.

5. با توجه به سطح صیقلی موزائیک از نظر ساب، حتماً موزائیک بدون پستی و بلندی نصب شوند تا دیگر نیاز به ساب مجدد نداشته باشند. با این عمل علاوه بر زیبائی هزینه اجرا نیز کاهش می یابد.

6. پس از نصب ، دوغاب نرمی روی موزائیک ها پخش نموده و قبل از خشک کردن آن را سریعاً جمع آوری نمائید تا شفافیت موزائیک ها از بین نرود و تا 48 ساعت از رفت و آمد روی موزائیک خودداری شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">