موزائیک خیام

دارنده استاندارد 755

موزائیک خیام

دارنده استاندارد 755

مشتری گرامی این درگاه مختص به موزاییک خیام در شهراصفهان بوده و هرگونه درگاه دیگردر فضای مجازی متعلق به مجموعه خیام نمی باشد

ابزار وبمستر

چه زمانی نیاز به کفسابی داریم؟

خدمات کفسابی زمانی انجام می شود که کف ساختمان در یک سطح نباشد به این دلیل که موزائیک ها و سنگ ها و سرامیک ها در یک سطح قرار نگرفته باشند و لبه های بالایی و پایینی سطوح صاف نباشند.


اگر هنگام نصب سنگ ، سرامیک و موزاییک در کف، موادی مانند چسب و سیمان و کثیفی و... بر روی سطح ریخته شد و قابل پاک کردن به صورت معمولی نباشد می توان از کفسابی استفاده کرد. پس از سنگ فرش کردن ساختمان، ممکن است سطوح از نظر ساختار و پستی و بلندی و رنگ به حالت عادی و مناسب نباشند.
در این حالت فرد کفساب با مهارت و تخصصی که برای انجام اینکار دارد با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی می تواند این مشکلات را حل نماید و نواقص به وجود امده را از بین ببرد . همچنین امروزه کفسابی به عنوان یک کار لوکس برای ساختمان ها شناخته می شود. خدمات کفسابی اول از همه بالا و پایین بودن سطوح را از بین میبرد و انها را به صورت صاف و یکدست با جلوه و درخشندگی بالا در می آورد .

 

 

نکات مهم در کفسابی ساختمان:

۱- برای تمیز کردن و کفسابی ساختمان از مواد ارزان ، سفید کننده ، اسیدی و مواد شیمیایی و نمک استفاده نشود چون به مرور زمان لایه ی اول موزاییک و سنگ که لعاب آن هست را از بین می برد . همچنین باعث خورندگی سنگ ها و از بین رفتن جلا و کدر شدن و زرد شدن رنگ سنگ ها می شود . در صورت آسبیب دیدن سرامیک ها امکان ترمیم مجدد وجود ندارد و سرامیک ها باید تعویض گردند که باعث هزینه ی اضافی می شود. پس بهتر است از مواد ارگانیک و مرتبط با سطح مورد نظر برای کفسابی ساختمان استفاده کرد.
۲- مدت زمانی که برای خدمات کفسابی در مکان مورد نظر مصرف می شود بسته به جنس کف ساختمان (سنگ، سرامیک، موزاییک و ...) و دستگاهی که استفاده می شود متفاوت است . هرچه دستگاه استفاده شده قوی تر باشد مدت زمان کفسابی کاهش پیدا می کند.

 

موزائیک خیام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">